מבוסס מיקום
מבוסס מיקום

המחשב הפך בשנים האחרונות להרבה מעבר לאמצעי לראות סרטים ולשמוע מוזיקה. המחשב משמש אותנו לעבודה, בתקשורת בין אישית והוא חלק בלתי נפרד מחיינו. קורס הכרת המחשב הינו קורס בעזרתו תוכלו להכיר את המחשב לעומק, תתמודדו עם בעיות ותקבלו כלים אשר יעזרו לכם בהמשך הדרך. קורס הכרת המחשב הינו קורס חובה למי מכם שלא מרגישים בנוח עם המחשב, מפחדים ממנו ולא יודעים להתמודד עם שלל האפשרויות שהוא טומן בחובו. קורס הכרת המחשב הינו קורס שתכליתו היא שבפעם הבאה שתצטרכו לחפש משהו באינטרנט לא תצטרכו לבקש מהאח או מהבן או מהשכן אלא תדעו להתמודד בכוחות עצמכם.


שיטת הלימוד של קורס הכרת המחשב היא משולבת. במהלך הקורס יקבלו התלמידים הרצאות פרונטאליות בשילוב עם עבודה מעשית. אחד העקרונות החשובים של קורס הכרת המחשב הוא בכך שמעבר לפן התיאורטי החשוב, חשוב לא פחות להתנסות בכיתה בצורה מעשית. רבים מהתלמידים של קורס הכרת המחשב מגיעים עם פוביה מסויימת למחשבים ולכן רצוי שבעזרת עבודה משותפת של הצוות המקצועי עם התלמיד נגיע למצב שהתלמידים לא רק שיודעים ומכירים את המחשב אלא גם נהנים ממנו.
 
הלימודים מתאימים לכל אחד בכל גיל. אתה יכול להיות בן 80 ועדיין לרצות ללמוד ולהכיר משהו חדש, הדבר החשוב באמת אינו הגיל אלא מידת הרצון לדעת ולהבין באמת את המחשב. מסגרת השיעורים בנויה משני מפגשים שבועיים בני 4 שעות ובסך הכל 40 שעות לימוד. קורס הכרת המחשב יראה לכם שדברים שנראים לכם בלתי אפשריים אתמול יהפכו עבורכם לאפשריים ונגישים היום. קורס הכרת מחשב הוא ההוכחה שאף פעם לא מאוחר מידיי ללמוד ולראיה לא מעט מבוגרים שבזכות קורס הכרת מחשב גילו את עצמם מחדש.
 
פורטל לימודי מחשבים הינו הפורטל הגדול ביותר בישראל בנושא לימודי מחשבים. בעזרת פורטל לימודי מחשבים תוכלו להכיר כל תחום הלימוד הקשור במחשבים מקורס הכרת המחשב ועד קורס באופיס. כל שעליכם לעשות זה להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו ואנחנו כבר נדאג שנציגים מהמכללות השונות כבר ירדפו אחריכם. ההרשמה לאתר אינה עולה כסף. בעזרת פורטל לימודי מחשבים תוכלו למשל לאתר בקלות את המקום בו תרצו ללמוד קורס הכרת המחשב. אתם תקבלו את ההצעות ותבחרו אם מתאים לכם מסלול בוקר או ערב, מרכז הארץ או דווקא צפונה וכו'. קורס הכרת המחשב כמו גם קורסים אחרים בנושא מחשבים יהפכו עבורכם לנגישים בזכות פורטל לימודי מחשבים.
 

קורס הכרת המחשב כמרכיב הכרחי להצלחה!


המחשבים הם חלק בלתי נפרד מחיינו, ועל מנת להצליח ולהתקדם בחיים, אנו מחויבים להכיר את המחשב, לפחות באופן בסיסי. אם לא הצלחתם לעשות זאת לבד ואין לכם את הידע הנדרש, תוכלו ללמוד את כל החומר בקורס.
פורטל תואר ראשון הוא אחד מהפורטלים המובילים בארץ, בכל הקשור ללימודים ומכללות. אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

למי זה טוב?

קורס הכרת המחשב מיועד לכל מי שרוצה לרכוש ולו ידע בסיסי במחשבים. הכרת מחשב הינה הכרח המציאות, אנו עושים במחשבים שימוש רב בכל תחומי חיינו, החל מפעילויות בשעות הפנאי, רכישת ידע לימודי, ביצוע תשלומים ועוד. קורס הכרת המחשב מוצע לכם במגוון רב של מכללות בארץ, ובסמוך לאזור מגוריכם. בקורס יקנו לכם את כל המיומנויות הבסיסיות על מנת שתוכלו להשתמש במחשב לצרכים האישיים שלכם. אז מהי הכרת המחשב? תלמדו על תוכנות האופיס השונות, על רשת האינטרנט, כיצד לטפל במחשב, כיצד להתמודד עם בעיות נפוצות. סביר להניח שללא קורס להכרת המחשב, לא תתקבלו לשום מקום עבודה, המחשב הוא חלק אינטגראלי מחיינו.

מי מתקבל?

לימודי הכרת המחשב מתאימים לכל מי שרוצה ללמוד ולהכיר את המחשב, אין שום תנאי קבלה, לא תצטרכו להציג ציוני בגרות גבוהים או פסיכומטרי מצוין, הקורס זמין לכולם, גם למבוגרים אשר חשים עצמם אובדי עצות אל מול המחשב, רוצים להכיר אותו מקרוב, כיצד עושים בו שימוש וכיצד גולשים באינטרנט.
 
באתר של קורס הכרת המחשב תוכלו למצוא את כל המכללות המלמדות את הקורס. תשאירו את הפרטים שלכם ונציגים ממוסדות הלימוד השונים המלמדים קורס הכרת המחשב יחזרו אליכם.