מבוסס מיקום
מבוסס מיקום

אנחנו כל הזמן שומעים את המושג פלאש, כל מי שקצת מתעסק במחשבים מכיר את המושג ולא תמיד יודע את המשמעות שלו, פלאש הינה תוכנת מחשב המאפשרת לכם ליצור באמצעותה אנימציה בשילוב של תנועה וקול. לרוב, נראה שימוש בפלאש בבאנרים, משחקי מחשב, אתרים דינמיים ועוד. לימודי פלאש מאפשרים לכם לשלוט טוב יותר בתוכנה ולהכיר אותה לעומק. לימודי פלאש אינם מיועדים רק לאלו מכם שעוסקים בגרפיקה או בעיצוב גרפי כי אם פתוחים ונגישים לכולם. היכולת לעשות אנימציה עם תנועה ולשב אותה עם מוזיקה וקול היא מלאכת מחשבת ומצריכה מידה לא מבוטלת של כישרון.


במסגרת לימודי פלאש נלמדים בין היתר גם הנושאים הבאים:טכניקות מתקדמות לבניית אתרי אינטרנט,אנימציה, סאונד,אלמנטים גרפיים, הוספת טקסט ועוד. במסגרת לימודי פלאש לא נלמדת אהבה למקצוע שהינה תנאי הכרחי להצלחה בקורס. לימודי פלאש נמשכים לרוב בין 5- 12 פגישות וניתן לבחור בין מסלולי ערב לבוקר. לימודי פלאש נלמדים באופן כזה המשלב גם לימודים תיאורטיים וגם יישום מעשי של החומר הנלמד. לימודי פלאש שמים דגש רב על היישום המעשי של החומר משום שזאת היא ההכנה הטובה ביותר לעולם שבחוץ ולכן יתקלו התלמידים בהתמודדויות עם בעיות, תרגילים ועבודה קשה על מנת שיתרגלו את כל מה שניתן במסגרת לימודי פלאש ויגיעו מוכנים ובעיקר רעבים לטרוף את שוק העבודה.
 
על מנת להתקבל ללימודי פלאש אין צורך בידע מקדים או ותק של 10 שנים במשרד פרסום וכפי שצוין בפתיחה הם מיועדים לכולם. אפשרויות התעסוקה אחרי לימודי פלאש אינן מוגבלות, אתם יכולים ללכת לעבוד במשרד פרסום, להיות עצמאיים או שותפים במשרד סטודיו, הכל תלוי כמובן במידת ההשקעה והכישרון שיש לכם. לימודי פלאש מקנים לכם מיומנות שהערך שלה בשוק העבודה כיום הוא גבוה מאוד. מי מכם שנמשך אל העולם הזה ורוצתה לדעת עוד מומלץ שירשם ללימודי פלאש.

פורטל לימודי מחשבים הינו הפורטל הגדול בישראל בתחום לימודי מחשבים. באמצעות הפורטל תוכלו לקבל מידע על כל תחום לימודים בנושא החל מלימודי פלאש ועד ללימודי אופיס. תשאירו את הפרטים שלכם ונציגי המכללות השונות יחזרו אליכם בחינם עם כל המידע בדבר הקורסים המוצעים. פורטל לימודי מחשבים נותן לכם למשל את האפשרות לקבל את כל המידע על לימודי פלאש, איפה לומדים, מתי איך וכמה. 

באתר לימודי פלאש תקבלו את כל המכללות ללימודי פלאש. תשאירו את הפרטים שלכם ונציגים מהמכללות המלמדות לימודי פלאש יחזרו אליכם.