מבוסס מיקום
מבוסס מיקום

לימודי מדעי המחשב נחשבים - כיום בין מקצועות הלימוד המבוקשים ביותר בקרב סטודנטים. לכל מאיתנו יש חבר אחד או שניים העובדים בענף היי טק, הסיפורים שלהם על המשכורת הגבוהה לצד התנאים הטובים ולמרות העבודה הקשה גורמים לרבים מאיתנו לנסות להתקבל ל לימודי מדעי המחשב על מנת להיות חלק מאותו מועדון יוקרתי. לימודי מדעי המחשב נלמדים גם באוניברסיטאות וגם במכללות. מאחר והלימודים הינם מאוד מבוקשים סף הכניסה אליהם מאוד גבוה. אתם תצטרכו מצרף גבוה מאוד של בגרות ופסיכומטרי על מנת להתקבל לאחת האוניברסיטאות המלמדות לימודי מדעי המחשב. למכללות קל יותר להתקבל ובשנים האחרונות החלו להיפתח שם לימודי מדעי המחשב כפטריות אחרי הגשם.

רוצה שהמכללות יחזרו אליך
1. בחר את המקומות שאתה מעוניין שיחזרו אליך:
האוניברסיטה הפתוחה
|
מאסטר קולג
|
מכללת מנטור
|
המכללה האקדמית כנרת
|
מכללת דעת השרון
|
מכללת הדסה ירושלים
|
מכללת רמת גן
|
HackerU
|
המכללה הטכנולוגית תל חי
|
בית הספר הארצי להנדסאים-קריית הטכניון
|
המכללה לניהול
|
הקריה ללימודי הנדסה וטכנולוגיה
|
מכללת אומגה
|
מכללת תילתן
|
המכללה האקדמית כנרת-לימודי חוץ
|
המכללה האקדמית להנדסה עש סמי שמעון
|
המכללה האקדמית אחווה
|
המכללה האקדמית נתניה
|
הבצפר
|
2. מלא את הפרטים הבאים ויחזרו אליך בהקדם:
רשימת המכללות
האוניברסיטה הפתוחה
באתר לימודי מחשבים באוניברסיטה הפתוחה - כל המידע והפירוט של הנושאים בלימודי מחשבים באוניברסיטה הפתוחה. תוכלו להשאיר פרטים ולקבל מידע און ליין מהמכללות ללימודי מחשבים באוניברסיטה הפתוחה.
מכללת הדסה ירושלים
באתר לימודי מחשבים במכללת הדסה ירושלים- כל המידע והפירוט של הנושאים בלימודי מחשבים במכללת הדסה ירושלים. תוכלו להשאיר פרטים ולקבל מידע און ליין מהמכללות ללימוד לימודי מחשבים במכללת הדסה ירושלים.
מכללת רמת גן
באתר לימודי מחשבים במכללת רמת גן - כל המידע והפירוט של הנושאים בלימודי מחשבים במכללת רמת גן. תוכלו להשאיר פרטים ולקבל מידע און ליין מהמכללות ללימוד לימודי מחשבים במכללת רמת גן.
המכללה האקדמית אחווה
באתר לימודי מחשבים במכללה האקדמית אחווה - כל המידע והפירוט של הנושאים בלימודי מחשבים במכללה האקדמית אחווה. תוכלו להשאיר פרטים ולקבל מידע און ליין מהמכללות ללימוד לימודי מחשבים במכללה האקדמית אחווה.

לימודי מדעי המחשב הינם לימודים - השמים דגש יותר על הפן התיאורטי של מדעי המחשב ומתרכז לרוב בתיאוריות מתמטיות, שיטת לימוד זו שכיחה יותר באוניברסיטאות וקצת פחות במכללות השמות יותר דגש על פרקטיקה. חשוב מאוד לשלב בין הפרקטיקום מחד לידע התיאורטי מאידך על מנת שלבוגרים של לימודי מדעי המחשב יהיה קל יותר בהתמודדות העתידית שלהם במקום העבודה. המרצים של לימודי מדעי המחשב הינם מרצים עתירי ידע וניסיון הן בפן הלימודי והן בפן המעשי.

לימודי מדעי המחשב נותנים לסטודנטים קרש קפיצה אל עולם ההיי טק. בשנים האחרונות התפכחנו מהאשליות שסיום לימודי מדעי המחשב ישר יביא אותנו למשכורת של 20,000 ₪ עם רכב אולם אין ספק שלסטודנט שסיים את לימודיו על אחת כמה וכמה אם מדובר בלימודים אוניברסיטאיים יש הזדמנות גדולה להיות חלק מענף ההיי טק. מגוון אפשרויות התעסוקה של בוגרי לימודי מדעי המחשב אינו מסתכם רק בהיי טק, הם יכולים להמשיך בתחום המחקרי,לעסוק בהוראה, להשתלב במערכות ממשלתיות וכו'.

על פורטל לימודי מחשבים - האתר הינו הפורטל הגדול והמקיף ביותר בישראל. באמצעות הפורטל תוכלו לקבל מידע על כל קורס בתחום המחשבים החל מ לימודי מדעי המחשב ועד ללימודי אופיס. תשאירו את הפרטים שלכם ונציגי המוסדות השונים יחזרו אליכם עם כל המידע הדרוש לכם בחינם. באמצעות הפורטל תוכלו לקבל את כל המידע על לימודי מדעי המחשב: כמה שנים, היכן לומדים, עלות, מסלולים וכו'. אתם תהיו המחוזרים ונציגי המכללות המחזרים, בצורה כזאת תוכלו לבחור את ההצעה האטרקטיבית ביותר עבורכם.

באתר לימודי מדעי המחשב תמצאו את כל מוסדות הלימוד המציעים לימודי מדעי המחשב. תשאירו את הפרטים והנציגים של מוסדות הלימוד המלמדים לימודי מדעי המחשב יחזרו אליכם.

מדעי המחשב – המקצוע הכי נחשק בשוק!


האם אתם יכולים לתאר את החיים שלנו ללא מחשבים? מישהו בכלל מסוגל לדמיין כיצד הסתדרנו פעם, עד לא מזמן בלעדיהם? מכיוון שנוכחותם של המחשבים כה דומיננטית וקריטית בחיינו, לימודי מחשבים הם כה פופולאריים ומבוקשים, רבים וטובים חולמים להתקבל אליהם.

מעוניינים ללמוד? רוצים להתקדם בחיים?  רוצים להצליח? אתר פורטל תואר ראשון מציע לכם את כל האינפורמציה הנדרשת לכם, הן לגבי לימודים והן לגבי מוסדות אקדמאיים, צרו עימנו קשר ויחזרו אליכם בהקדם!

מי לא חולם להיות היי טקיסט?
אם פעם החלום של רובינו (או שבעצם של ההורים שלנו...) היה להיות רופא או עו"ד, הזמנים מוכיחים לנו אחרת. היום כל כל ילד חולם לעבוד בחברת היי טק, או לפתח סטארט אפ משלו ולעשות אקזיט. מדעי המחשב הם אחד המקצועות המרתקים והמעניינים ביותר, והם גם דינאמיים מאוד, מכיוון שכמעט כל יום ישנו חידוש בתחום. בשל הסיבה הזו, המעסיקים בחברות ההיי טק, יתנו עדיפות לסטודנטים טריים שזה עתה סיימו ללמוד. אם תבחרו ללמוד מדעי המחשב, תוכלו לעבוד לא רק בישראל, אלא גם במדינות אחרות, שכן זהו המקצוע מבוקש בכל העולם, ושפתו היא אחת.

גם עכשיו אתם באינטרנט...

כעת בדיוק, כאשר אתם קוראים את המאמר, אתם גולשים ברשת האינטרנט, אוצר בלום של ידע רב ובכל התחומים. לימודי מדעי מחשב עוסקים כמובן גם ברשת האינטרנט הכה פופולארית בכל אזורי העולם, אפילו בנידחים ביותר, אך לימודי מדעי המחשב עוסקים גם בתוכנות, חומרות, תכנות, רשתות, כל אלה מתאגדים כאחד למכלול של תעשייה עתירת ידע רב, מרתקת ואפילו מסעירה. אחד המקצועות הרווחיים ביותר הוא מקצוע ההיי טק, המעסיקים מחפשים את אלה שסיימו זה עתה ללמוד, ומציעים להם תנאי עבודה מעולים, רק שיבואו.

היכן לומדים?

מכיוון שתחום מדעי המחשב הוא כה מבוקש, מגוון רב של מוסדות אקדמאיים ובכל רחבי הארץ, מציעים לכם ללמוד מדעי המחשב. כך שגם אם אתם לא מתגוררים באזור המרכז, ואין לכם את האמצעים לשכור דירה, תוכלו למצוא מוסדות אקדמאיים ומכללות, הן באזור הצפון, והן באזור הדרום. תוכלו ללמוד בטכניון אשר נמצא בחיפה, באוניברסיטת בן גוריון בנגב, באוניברסיטה העברית, באוניברסיטת תל אביב, באוניברסיטת חיפה, באוניברסיטת בר אילן, במכון וויצמן, במכון הטכנולוגי בחולון, במכללת עמק יזרעאל ועוד. רצוי מאוד לברר עם המוסדות האקדמאיים השונים מהם תנאי הקבלה שלהם. באחדים מהם נדרש רף קבלה גבוה יותר, ובאחרים רף נמוך יותר, על כל מקרה, הלימודים מיועדים לאלה שהצליחו במתמטיקה ובמקצועות הריאליים הן בבחינות הבגרות והן במבחן הפסיכומטרי.

אם תמיד חלמת ללמודמדעי המחשב והציונים שלכם במקצועות הרלוונטיים אינם גבוהים דיים, תמיד תוכלו לשפר אותם באחד המכונים להשלמת בחינות בגרות, ואף לחזור שוב על המבחן הפסיכומטרי. המוסדות האקדמאיים המציעים לכם ללמוד מדעי מחשב, תמיד יתנו עדיפות למצטיינים, כך שבהחלט כדאי להתאמץ. וודאי תירצו גם לדעת מה תוכנית הלימודים כוללת? מדעי המחשב כוללים כמה וכמה נושאים, לאחר הלימודים תוכלו לפתח תוכנות, אפליקציות ויישומים. אתם תלמדו על רשתות מחשבים, מתמטיקה, תורת הגרפים, לוגיקה, אלגוריתמים, שפות תכנות שונות, סטטיסטיקה, הצפנה, גרפיקה ממוחשבת, ועוד תחומים הרלוונטיים למקצוע. מדובר על תוכנית לימודים האורכת כשלוש שנים ותוכלו לשלב אותם עם עוד תחומי לימודים המעניינים אתכם, למשל, מדעי המחשב וכלכלה, או אולי בכלל מדעי המחשב עם תקשורת? אם אין באפשרותכם ללמוד בבקרים, מכיוון שאתם עובדים, מוצעת לסטודנטים במרבית מהמכללות, תוכנית לימודי ערב.

לימודי מדעי המחשב בכיף שלכם

אין דבר יותר מהנה מאשר ללמוד במקום נפלא באווירה נעימה וכיפית. מקצוע כמו מדעי המחשב הנו ידוע בשמו הטוב, ולכן רבים מהאנשים נהנים ללמוד אותו, ולהתעסק בו בהמשך דרכם. ניתן ללמוד בהמון מכללות ואוניברסיטאות את מדעי המחשב, ואף לעבור קורסים מזורזים מלאי תוכן עשיר בתחום מעניין כמו מחשבים. בארץ פזורים המון מוסדות לימוד איכותיים בעלי שם טוב אשר יאפשרו לכם גם ללמוד ולהצליח וגם לעשות מהמקצוע הזה כסף רב, כיוון שהוא מבוקש מאוד בארץ ותמיד קיימים שלל רב של הצעות עבודה בתחום ייחודי מאין זה. אז אל תהססו פשוט התרשמו מפוטל לימודי מחשבים ומתוכנו ותבדקו האם תחום זה מתאים לכם, תוכלו גם לחייג למוסדות הלימוד השונים ולמצוא מידע נרחב בתחום.

לימודי מדעי המחשב הנו מקצוע מבוקש

בארץ תמיד ישנה דרישה לתחום לימודי מדעי המחשב, ובגלל זה ישנה סבירות גבוהה כי תוכלו להתקבל למקומות עבודה רבים, ולהתמקצע בתחום שמעניין אתכם. ניתן למצוא בארץ מוסדות לימוד רבים המאפשרים לכם להתפתח בתחום מעניין כמו מדעי המחשב. גם אם אין לך ידע נרחב בתחום זה אך הנך מרגיש כי אתה מתחבר למקצוע זה תוכל לבדוק האם זהו התחום האידיאלי עבורך ולהתרשם מהאווירה הלימודית. עוד לפני שאתה מחליט האם להירשם וללמוד מקצוע זה, חשוב שתברר ותשמע המלצות וחוות דעת על מוסדות הלימוד המתאימים לך. לימודי מדעי המחשב הנו על חשיבות רבה בארץ ולכן יש לו חשיבות רבה. לימודי מדעי המחשב יעניק לך את כל הכלים להצלחה שלך בתחום המחשבים, אז כל מה שנותר הוא לברר פרטים ואתה שם.

מדעי המחשב הנו מקצוע לחיים

ניתן למוד מדעי המחשב גם בשביל ההנאה והעשרת הידע, אך גם כמקצוע לחיים. רוב האנשים שלומדים מדעי המחשב עושים זאת כדי למצוא את עצמם עוסקים בתחום מבוקש כמו מחשבים. מוסד הלימוד אשר ילמד אתם את מדעי המחשב יאפשר לכם להתעסק באופן עצמאי בתחום זה, ואף יאפשר לכם ללמוד תוכנות חדשות וידע חדש שלא תוכלו ללמוד בעצמכם ללא לימודים, מומלץ מאוד ללמוד וליהנות.