מבוסס מיקום
מבוסס מיקום

אשר מכשיר את הלומדים בו לעסוק באחד המקצועות המבוקשים והמתפתחים כיום. עיצוב גרפי למעשה משמש עבורנו כשפה ויזואלית ותחום העיסוק שלו הינו רחב. קורס עיצוב גרפי מאפשר לנו בעזרת כלים גרפיים אותם נלמד במהלך הקורס לעצב מודעות, לוגו, כרטיסי ביקור, איור , אנימציה ועוד. התחום של עיצוב גרפי הינו תחום מגוון ביותר, אתם יכולים ולעבוד במשרד פרסום נחשק או במערכת עיתון, לפתוח סטודיו עצמאי לעיצוב גרפי או לעבוד בעיצוב באינטרנט. האפשרויות כמעט ואינן מוגבלות. לימודי עיצוב גרפי במסגרת אקדמאית מעניק לבוגריו ידע תיאורטי רחב בנושאים כמו: תולדות האמנות, סוגיות עיצוב במדעי החברה במקביל לידע מעשי כגון טכניקות יישום, הכרות ושליטה על תוכנות גרפיות שונות,רישום וציור ועוד. לימודי עיצוב גרפי מקצועי מעניק לבוגריו תעודה בסיום הקורס והוא שם דגש פחות על נושאים תיאורטיים ויותר על היישום של הדברים בשטח.

רוצה שהמכללות יחזרו אליך
1. בחר את המקומות שאתה מעוניין שיחזרו אליך:
הבצפר
|
המכללה הטכנולוגית תל חי
|
מכללת מנטור
|
HackerU
|
מכללת תילתן
|
2. מלא את הפרטים הבאים ויחזרו אליך בהקדם:
רשימת המכללות
מכללת תילתן
באתר לימודי מחשבים במכללת תילתן - כל המידע והפירוט של הנושאים בלימודי מחשבים במכללת תילתן. תוכלו להשאיר פרטים ולקבל מידע און ליין מהמכללות ללימוד לימודי מחשבים במכללת תילתן.

לימודי עיצוב גרפי מאפשר לכם לשלב

בין הצד האמנותי שלכם ובין מקצוע פרקטי מאתגר. במהלך לימודי עיצוב גרפי תעשו תיק עבודות, תיק עבודות הוא הדבר שבעזרתו תוכלו להתחיל את הקריירה שלכם ולכן חשוב מאוד שתשקיעו בכל תרגיל על מנת שתוכלו לבחור בסוף הקורס את העבודות הטובות ביותר. קורס עיצוב גרפי מכשיר אתכם לעבודה אולם בשלב הראשון רוב הסיכויים שתעבדו כביצועיסטים על מנת שתשתפשפו קצת בעבודה ורק ולאחר מכן תוכלו להתפתח ולעבוד כמעצבים. טווח המשכורות של מעצב גרפי תלוי כמובן בגודל המשרד ובניסיונו.

המרצים של לימודי עיצוב גרפי

הינם מרצים מהמובילים בתחומם, הם בעלי ניסיון רב בהדרכה ובעולם האמיתי. חשוב לדעת לבחור קורס עיצוב גרפי שיתאים למטרות שלכם, אם אתם רוצים ברמת לעסוק בעיצוב גרפי מומלץ לבחור קורס אשר שם דגש על תיק עבודות ועבודה מעשית לצד חומר תיאורטי, עיצוב גרפי אינו היסטוריה ולכן מעבר לשליטה התיאורטית שלכם חשוב מאוד שתהיו טובים מבחינה מעשית.

פורטל לימודי מחשבים הינו הפורטל הגדול ביותר בתחום לימודי המחשבים. בפורטל תוכלו למצוא את כל המידע על הקורסים השונים בתחום המחשבים החל מ קורס עיצוב גרפי ועד ללימודי אופיס. תשאירו את הפרטים שלכם ונציגי המכללות השונים יחזרו אליכם בחינם. הרעיון של הפורטל הוא שמעכשיו אתם תהיו המחוזרים והמכללות יהיו המחזרים.

באתר לימודי עיצוב גרפי תמצאו את כל המידע על המכללות השונות של עיצוב גרפי. תשאירו את הפרטים שלכם ונציגי המכללות של קורס עיצוב גרפי יחזרו אליכם.