מבוסס מיקום
מבוסס מיקום

המכללה האקדמית נתניה

למידע והזמנות מלאו את הפרטים הבאים

מידע כללי

לימודי מחשבים - המכללה האקדמית נתניה נחשבת לאחת המכללות האיכותיות והיוקרתיות ביותר בישראל. המכללה האקדמית נתניה נמנית עם קבוצת מכללות מצומצמת אשר מוכרות על ידי המועצה להשכלה גבוהה וממשלת ישראל כמוסד להשכלה גבוהה. במכללה לומדים כ- 3500 סטודנטים הנהנים מתנאי לימוד ברמה הגבוהה ביותר. מעבר לכך שהכיתות מאובזרות בציוד הטכנולוגי החדיש ביותר נהנים הסטודנטים מאווירה סטודנטיאלית אמיתית. לא בכדי ראשי ה המכללה האקדמית נתניה מעוניינים ועובדים במרץ על מנת שהיא תוכר כאוניברסיטה הבאה בישראל. החשיבות בכך שהמכללה מוכרת על ידי המועצה להשכלה גבוהה כמוסד להשכלה גבוהה מדבר בעד עצמו. מעטות הן המכללות אשר זוכות לקבל הכרה כזו הנותנת הכרב לכך שרמת הלימודים והמרצים הינה גבוהה.


המרצים של המכללה הינם כאלה אשר לימדו באוניברסיטאות היוקרתיות ביותר בארץ ובעולם המרצים ונחשבים למרצים מהשורה הראשונה בישראל. הם מביאים איתם שנים של ניסיון הם בתחום ההדרכה והן בעבודה עצמה. הלימודים במכללה האקדמית נתניה בנויים בצורה של שילוב בין תכנים המועברים בצורת הרצאות פרונטאליות ויישום החומר הלכה למעשה. המטרה של השילוב הזה היא להביא את התלמידים למצב שיהיה להם קל להתמודד עם האתגרים המחכים להם בחוץ. הרמה של הלימודים מאוד גבוהה ולכן על מנת להצליח עליכם להשקיע ולתרגל בבית. אלפים מבוגרי המכללה השתלבו משולבים בתפקידים בכירים במשק הישראלי, אתם יכולים להיות הבאים בתור, אם תעבדו קשה, לא תוותרו לעצמכם ותנצלו את המשאבים האנושיים והטכנולוגיים של המכללה גם אתם תוכלו בסופו של דבר למצוא אתכם במשרד גדול ויוקרתי.

המכללה האקדמית התניה מספקת לכם את הציוד המקצועי הטוב והחדש ביותר, את המרצים האיכותיים ואת סביבת הלימודים המושלמת עבורכם ואילו בפניכם עומדת המשימה להשקיע ולהצטיין. המכללה מאופיינת בקמפוס חי ותוסס מבחינה חברתית ולהבדיל מלא מעט מכללות אשר מזניחות את הצד החברתי אנחנו שנים עליו דגש מיוחד מתך הבנה שחלק נכבד מחוויות הלימודים כרוכה בפעילות חברתית ענפה.
המעמד של המכללה האקדמית נתניה מאפשר לכל בוגרי התואר הראשון להמשיך במסלול של תואר שני ושלישי בכל אוניברסיטה. התואר הראשון במכללת נתניה שווה ערך לכל תואר אוניברסיטאי מקביל.
בלימודי מנהל עסקים תוכלו להתמחות במגוון רחב של התמחויות וביניהן: מסלול מימון,מסלול חשבונאות, מסלול מערכות מידע, מסלול רב תחומי, מסלול יועצי השקעות ומסלול ניהול גלובלי.

בנוסף, למרות שבמהלך עשר השנים הראשונות לקיומה ופועלה, המכללה האקדמית נתניה נודעה בזכותה היותה מכללה אקדמית מעולה ללימודי המשפטים - יחד עם זאת, במהלך השנים האחרונות, המכללה האקדמית נתניה הפכה ל'כוח עולה' גם בתחום של לימודי מחשבים. בטח כאשר היא שכרה את מיטב ההון האנושי מתחום ההשכלה וההדרכה, הון אנושי אשר הקים מחלקה ללימודי מחשבים לתפארת. למען המחשה, מחלקה ללימודי מחשבים זו מכילה את כל לימודי המחשבים הגבוהים – אבל ברמה הגבוהה ביותר וללא שום פשרות. במילים אחרות, היום, אנשים מאזור נתניה והמרכז אשר מעוניינים ללמוד הנדסת מחשבים מכל הסוגים, מוזמנים ללמוד אותם בנתניה ולקבל תואר בוגר במדעי המחשב אקדמי, איכותי, ייחודי ומתבקש.
 
שם המכללה: המכללה האקדמית נתניה
כתובת: רחוב האוניברסיטה 1, נתניה, 42365
טלפון: 09-8607777
פקס: 09-8844439
 

מקומות ומפעילים
המרכז האקדמי ויצו חיפה
באתר לימודי מחשבים במרכז האקדמי ויצו חיפה - כל המידע והפירוט של הנושאים בלימודי מחשבים במרכז האקדמי ויצו חיפה. תוכלו להשאיר פרטים ולקבל מידע און ליין מהמכללות ללימוד לימודי מחשבים במרכז האקדמי ויצו חי
המכללה האקדמית אחווה
באתר לימודי מחשבים במכללה האקדמית אחווה - כל המידע והפירוט של הנושאים בלימודי מחשבים במכללה האקדמית אחווה. תוכלו להשאיר פרטים ולקבל מידע און ליין מהמכללות ללימוד לימודי מחשבים במכללה האקדמית אחווה.
מכללת הדסה ירושלים
באתר לימודי מחשבים במכללת הדסה ירושלים- כל המידע והפירוט של הנושאים בלימודי מחשבים במכללת הדסה ירושלים. תוכלו להשאיר פרטים ולקבל מידע און ליין מהמכללות ללימוד לימודי מחשבים במכללת הדסה ירושלים.
המכללה האקדמית להנדסה עש סמי שמעון
לימודי מחשבים במכללה האקדמית להנדסה סמי שמעון - תוכלו להשאיר פרטים ולקבל מידע און ליין על כל המידע והפירוט של הנושאים באתר לימודי מחשבים במכללה האקדמית להנדסה סמי שמעון.
מכון קווים לעיצוב ואריכלות
באתר לימודי מחשבים במכון קווים לעיצוב ואדריכלות - כל המידע והפירוט של הנושאים בלימודי מחשבים במכון קווים . תוכלו להשאיר פרטים ולקבל מידע און ליין מהמכללות ללימוד לימודי מחשבים במכון קווים .
מכללת תפניטק
באתר לימודי מחשבים במכללת תפניטק - כל המידע והפירוט של הנושאים בלימודי מחשבים במכללת תפניטק. תוכלו להשאיר פרטים ולקבל מידע און ליין  מהמכללות ללימוד לימודי מחשבים במכללת תפניטק.
מכללת סלע
באתר לימודי מחשבים במכללת סלע - כל המידע והפירוט של הנושאים בלימודי מחשבים במכללת סלע. תוכלו להשאיר פרטים וקבל מידע און ליין מהמכללות ללימוד לימודי מחשבים במכללת סלע.
6B Studio
1.5 קמ
באתר לימודי מחשבים בבית ספר 6b studio - כל המידע והפירוט של הנושאים בלימודי מחשבים בבית ספר 6b studio. תוכלו להשאיר פרטים ולקבל מידע און ליין מהמכללות ללימוד לימודי מחשבים בבית ספר 6b studio.
מכללת ספיר
באתר לימודי מחשבים במכללת ספיר - כל המידע והפירוט של הנושאים בלימודי מחשבים במכללת ספיר. תוכלו להשאיר פרטים ולקבל מידע און ליין מהמכללות ללימוד לימודי מחשבים במכללת ספיר.
מכללת היי טק
באתר לימודי מחשבים במכללת היי טק - כל המידע והפירוט של הנושאים בלימודי מחשבים במכללת היי טק. תוכלו להשאיר פרטים ולקבל מידע און ליין מהמכללות ללימוד לימודי מחשבים במכללת היי טק.