מבוסס מיקום
מבוסס מיקום

למידע והזמנות מלאו את הפרטים הבאים

מידע כללי

לימודי מחשבים ובית הספר חשיפה של האוניברסיטה הפתוחה הינו בית ספר אשר מטרתו היא להכשיר את הדור הבא של אנשי הטלוויזיה, התקשורת והמולטימדיה בארץ. בית הספר חשיפה קיים כבר 15 שנה במהלכן הוכשרו אלפי סטודנטים שהיום עובדים כבר בתעשייה. הלימודים בבית הספר חשיפה הינם מגוונים ומשולבים. בחשיפה מקפידים על שילוב בין התיאוריה והפרקטיקום, השילוב הזה הינו הכרחי משום שעל מנת שהבוגרים של בית הספר ישתלבו ביתר קלות בתעשייה עליהם להגיע לא רק עם ידע תיאורטי רחב כי אם גם עם ידע מעשי. בית הספר חשיפה שייך ללימודי ההמשך של האוניברסיטה, בנוסף לחשיפה, האוניברסיטה הפתוחה חנכה לא מזמן מרכז חדש ללימודי התקשורת בכפר הירוק, המרכז החדש עונה על כל הצרכים איתם צריכים אנשי התקשורת בימינו להתמודד.

מקומות ומפעילים
חשיפה
1.5 קמ
באתר לימודי מחשבים בבית הספר חשיפה - כל המידע והפירוט של הנושאים בלימודי מחשבים בבית הספר חשיפה. תוכלו להשאיר פרטים ולקבל מידע און ליין מהמכללות ללימוד לימודי מחשבים בבית הספר חשיפה.
מכללת iitc
באתר לימודי מחשבים במכללת ITC - כל המידע והפירוט של הנושאים בלימודי מחשבים במכללת ITC. תוכלו להשאיר פרטים ולקבל מידע און ליין מהמכללות ללימוד לימודי מחשבים במכללת ITC.
האוניברסיטה הפתוחה
באתר לימודי מחשבים באוניברסיטה הפתוחה - כל המידע והפירוט של הנושאים בלימודי מחשבים באוניברסיטה הפתוחה. תוכלו להשאיר פרטים ולקבל מידע און ליין מהמכללות ללימודי מחשבים באוניברסיטה הפתוחה.
מכללת ספיר
באתר לימודי מחשבים במכללת ספיר - כל המידע והפירוט של הנושאים בלימודי מחשבים במכללת ספיר. תוכלו להשאיר פרטים ולקבל מידע און ליין מהמכללות ללימוד לימודי מחשבים במכללת ספיר.
מכללת הדסה ירושלים
באתר לימודי מחשבים במכללת הדסה ירושלים- כל המידע והפירוט של הנושאים בלימודי מחשבים במכללת הדסה ירושלים. תוכלו להשאיר פרטים ולקבל מידע און ליין מהמכללות ללימוד לימודי מחשבים במכללת הדסה ירושלים.
מכללת אפקה
באתר לימודי מחשבים במכללת אפקה - כל המידע והפירוט של הנושאים בלימודי מחשבים במכללת אפקה. תוכלו להשאיר פרטים ולקבל מידע און ליין מהמכללות ללימוד לימודי מחשבים במכללת אפקה.
מכללת חיפה טק
באתר לימודי מחשבים בחיפה טק - כל המידע והפירוט של הנושאים בלימודי מחשבים בחיפה טק. תוכלו להשאיר פרטים ולקבל מידע און ליין מהמכללות ללימוד לימודי מחשבים בחיפה טק.
מכללת אורנים
באתר לימודי מחשבים במכללת אורנים - כל המידע והפירוט של הנושאים בלימודי מחשבים במכללת אורנים. תוכלו להשאיר פרטים ולקבל מידע און ליין מהמכללות ללימוד לימודי מחשבים במכללת אורנים.
המרכז האקדמי ויצו חיפה
באתר לימודי מחשבים במרכז האקדמי ויצו חיפה - כל המידע והפירוט של הנושאים בלימודי מחשבים במרכז האקדמי ויצו חיפה. תוכלו להשאיר פרטים ולקבל מידע און ליין מהמכללות ללימוד לימודי מחשבים במרכז האקדמי ויצו חי
מכללת מדיטק היי טק
באתר לימודי מחשבים במכללת מדיטק היי טק - כל המידע והפירוט של הנושאים בלימודי מחשבים במכללת מדיטק היי טק. תוכלו להשאיר פרטים ולקבל מידע און ליין מהמכללות ללימוד לימודי מחשבים במכללת מדיטק היי טק.